Gmina Piszczac realizuje projekt „Zdrowo-cyfrowo w przedszkolu” współfinansowany,
ze środków Unii Europejskiej w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia Odporności (KPO):

Komponent C: Transformacja cyfrowa

Reforma C2.1: Zwiększenie skali zastosowań rozwiązań cyfrowych w sferze publicznej, gospodarce i społeczeństwie

Inwestycja C2.1.3: E-kompetencje

16 kwietnia 2025 r. została podpisana Umowa o powierzenie grantu
nr 106/LSCDN/KPO/ZCwP/2025
 w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia Odporności. Umowa została zawarta pomiędzy Województwem Lubelskim /Lubelskim Samorządowym Centrum Doskonalenia Nauczycieli, zwanym dalej „Partnerem OOW” reprezentowanym przez: Joannę Soboń – Dyrektora Lubelskiego Samorządowego Centrum Doskonalenia Nauczycieli, a Gminą Piszczac, reprezentowaną przez Burmistrza Gminy – Pana Kamila Kożuchowskiego, przy kontrasygnacie Skarbnika Gminy – Pana Grzegorza Panasiuka.

Cel projektu:

Podniesienie poziomu kompetencji cyfrowych nauczycieli wychowania przedszkolnego, promowanie higieny cyfrowej oraz propagowanie bezpieczeństwa w sieci.

Łączna kwota grantu dla Gminy Piszczac: 19 098,00 zł netto

Beneficjent: 
Zespół Placówek Oświatowych w Piszczacu, Zespół Placówek Oświatowych
w Chotyłowie, Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Połoskach.

Realizacja projektu umożliwi wyposażenie placówek w nowoczesne cyfrowe materiały dydaktyczne, wspierając rozwój kompetencji cyfrowych dzieci, podnosząc jakość edukacji
i przygotowując je do funkcjonowania w cyfrowym świecie.

Więcej informacji:

https://sites.google.com/pzpw.pl/zdrowo-cyfrowowprzedszkolu

 

Top
Skip to content

Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki. Dowiedz się więcej

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close