Grupa „KRASNOLUDKI”

700-830 Schodzenie się dzieci. Zabawy według zainteresowań dzieci,zabawy integracyjne, dydaktyczne, konstrukcyjne.
830-845 Ćwiczenia poranne, zabawy ruchowe
845-900 Czynności higieniczno-samoobsługowe, przygotowanie
do śniadania
900-920 Śniadanie
920-940 Zajęcia dydaktyczne z wybranym programem wychowania przedszkolnego, kierowane i niekierowane przez nauczyciela.
940-1030 Zabawy dowolne, zabawy i ćwiczenia w grupach uwzględniające zainteresowania dzieci w wybranych obszarach.
1030-1045 Czynności higieniczno-samoobsługowe, przygotowanie do posiłku
1045-1100 Obiad I danie
1100-1130 Zabawy dowolne według inwencji dzieci
1130-1230 Gry i zabawy ruchowe na powietrzu w tym:
obserwacje przyrodnicze, spacery i wycieczki
1230-1240 Czynności higieniczno-samoobsługowe, przygotowanie do posiłku
1240-1300 Obiad II danie
1300-1415 Leżakowanie
1415-1420 Czynności higieniczno-samoobsługowe, przygotowanie do posiłku
1420-1435 Podwieczorek
1435-1600 Zabawy edukacyjne i wychowawcze organizowane
przez nauczyciela oraz podejmowane z inicjatywy dzieci.

 

Grupa „Mądre Sowy”

 

Czas Aktywność dzieci
800-815 Schodzenie się dzieci. Stwarzanie warunków do zabaw odpowiadających zainteresowaniom dzieci. Gry i zabawy tematyczne, konstrukcyjne. Prace porządkowe w sali. Ćwiczenia poranne, zabawy ruchowe.
815-820 Czynności higieniczne przed śniadaniem.
820-840 Śniadanie.
840-900 Czynności higieniczne po śniadaniu. Przygotowania do zajęć.
900-1000 Realizacja zadań edukacyjnych w różnych sferach aktywności dziecka, dostosowane do możliwości dziecka realizowane wg programu wychowania przedszkolnego „ Planeta dzieci” aut. Jolanty Wasilewskiej
1000-1015 Prace porządkowe w sali. Czynności higieniczne przed I daniem.

 

1020-1035 Obiad I danie.

 

1035-1145 Czynności samoobsługowe, przygotowujące do wyjścia na świeże powietrze.

Pobyt na placu przedszkolnym- zabawy i gry ruchowe, obserwacje przyrodnicze, poznawanie najbliższego otoczenia, wycieczki, zabawy dowolne.

Przygotowania do obiadu. Czynności higieniczne.

1145-1200 Obiad II danie.
1200-1300

1300-1500

Zabawy swobodne wg zainteresowań dzieci lub przy niewielkim udziale nauczyciela, o charakterze relaksacyjnym w sali zajęć lub na powietrzu. Ćwiczenia graficzne, słuchanie opowiadań nauczyciela, słuchanie muzyki relaksacyjnej, bajek, wybranych pozycji z literatury dziecięcej lub indywidualna praca z dzieckiem, praca wyrównawcza lub opiekuńcza. Inne przedsięwzięcia i zadania wspierające rozwój dziecka. Kontakty indywidualne z rodzicami.

 

Top
Skip to content

Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki. Dowiedz się więcej

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close